Společnost Vstřikovací systémy pro plast s.r.o. nabízí podporu a servis v oblasti technologie vstřikování.
Poradenství a ostatní služby zajišťují odborní pracovníci naší společnosti za podpory dodavatelských závodů.
Nejsme jen dodavateli technologie na vstřikování plastů. Dokážeme poradit a zajistit pro vaši výrobu právě takové řešení, které pomůže v maximalizaci zisků a efektivity. Mezi tato komplexní řešení patří vstřikovací stroje samotné, podpora procesů a jejich instalace, projektování nástrojů, automatizace a její nasazení, servis a školení personálu.
Díky našemu individuálnímu přístupu dokážeme každému klientovi zajistit ty nejlepší služby, následnou technickou a servisní podporu a také garanci nejnižších cen na náhradní díly. Kromě strojů se staráme také o olejové hospodářství; čistíme chladicí okruhy forem a provádíme jejich údržbu.
Společným spojením své firmy s tou naší získáte partnerství, které přinese vaší výrobě zvýšení efektivity a ziskovosti.
TEXT PONECHAT? Historie společnosti VSP s.r.o. sahá až do roku 1882, kdy ve Švýcarsku bratři Adolf a Wilhelm Hanhartové zakládají hodinářskou společnost A. Hanhart GmbH & Co. KG. Firma se od svého vzniku specializuje na výrobu stopek a přesných leteckých chronografů. V šedesátých letech, jako první hodinářská firma na světě, zahájila výrobu součástek z termoplastů, metodou vstřikování a od té doby toto know how nadále rozvíjí. Na jaře roku 1995 firma Hanhart zakládá v České republice společnost Hanhartplast s.r.o., do které transferovala celé své plastikářské know how. Společnost se záhy etablovala na trhu s technickými komponenty a ostatními plastovými výrobky. Při obnově a rozšiřování technologie firma začíná spolupracovat s významným jihokorejským výrobcem vstřikovacích strojů s firmou WOOJIN SELEX a importuje do Evropy její první stroje. S ohledem na výborný poměr ceny a výkonu stroje se firma Hanhartplast rozhodla založit samostatnou divizi prodeje vstřikovacích strojů, později i celého příslušenství. V roce 2007 byla odprodána divize vstřikování a firma změnila svůj název na SELEX s.r.o. a nadále se zabývá jen prodejem vstřikovacích strojů a jejich příslušenstvím. S rozšiřujícím se portfoliem výrobků a služeb se v roce 2009 opět mění název společnosti na Vstřikovací Systémy pro Plast s.r.o., krátce tedy VSP.
2020
zahájení prodeje nové řady strojů LEADWAY – BLAZE PRO
2019
rozšíření služeb o čištění chladících okruhů forem
2017
Woojin zakládá vývojové středisko strojů Woojin Plaimm v Rakousku
2016
Rozšíření služeb o čištění olejů včetně jejich testování, nabídka komplexních služeb, revizí na stroje a technologické celky
2015
zahájení spolupráce s firmou WETEC, zahájení prodeje mlýnů a temperančních jednotek SUPER SUN
2014
rozšíření portfolia o automatizace
2012
zahájení spolupráce s firmou LEADWAY, zahájení prodeje strojů
2009
zahájení prodeje temperančních přístrojů AEC
2006
Rozšíření prodejního portfolia o roboty YUDO a příslušenství SIMATEC
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání anebo přístupu k informacím o zařízení technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technická cookies
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistická cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.